#vásárlási tendenciák

A magyarok többsége magyar terméket vásárol
 

A magyarok többsége magyar terméket vásárol

Tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon, közülük egyharmad a jó minőséget, egyötöd a hazai áru egészséges voltát jelölte meg döntése fő okának - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.

MTI MTI

Vásárol a magyar anya – de mit vesz?
 

Vásárol a magyar anya – de mit vesz?

Talán minden szülőnek feltűnt már, milyen könnyen is költünk utódainkra, sokszor könnyebben, mint saját magunkra. A gyerekek ellátásához kapcsolódó iparágak fejlődése kirívó, egyre újabb szereplők törnek be az öltözködés területére is. Észre sem vesszük, és mire iskolába kerül, kisbabánk divatdiktárorrá válik, ha nem vigyázunk.

life-style.hu life-style.hu

Inkább magyar terméket vennénk, nőtt a vásárlói tudatosság
 

Inkább magyar terméket vennénk, nőtt a vásárlói tudatosság

A Tudatos Vásárlói Index (TVI) szerint 2009 első felében, ha enyhén is, de tovább erősödött a vásárlói tudatosság Magyarországon. Az utóbbi időben sokat nőtt a magyar termékek iránti lojalitásmutató („Ha módomban áll, inkább magyar terméket vásárolok”), ugyanakkor továbbra sem vagyunk tisztában fogyasztói jogainkkal.

hvg.hu hvg.hu

GfK: mélyponton a vásárlási hajlandóság
 

GfK: mélyponton a vásárlási hajlandóság

Jelentősen esve mélypontjára süllyedt 2008 decemberében a vásárlási hajlandóság a GfK Hungária legújabb, a magyar kiskereskedelmet vizsgáló kutatása szerint – közölte Kozák Ákos, a piackutató intézet igazgatója.

MTI MTI